Jesteśmy firmą rodzinną – nieruchomości to nasza pasja od wielu pokoleń. Wierzymy, że w zarządzaniu nieruchomościami najważniejsze jest ludzkie życie i zdrowie. Chronimy bezpieczeństwo mieszkańców przez dbałość o stan techniczny budynków oraz przestrzeganie przepisów i norm. Generujemy oszczędności dla właścicieli oraz zwiększamy wartość nieruchomości. Pomagamy podnieść komfort życia.

 

Misja firmy
Zapewniamy bezpieczeństwo i komfort w nieruchomościach.

 

Dlaczego nieruchomości

W roku 1924 Leon Willmann(architekt, budowniczy, rzeczoznawca sądowy, w latach 1934-1938 Burmistrz Miasta Trzebini) otworzył w Małopolsce przedsiębiorstwo budowlane, którego dzieła(kamienice, dwory, szpitale, zapory wodne, ujęcia wody miejskiej, kanalizacje miejskie, itd) do dzisiejszego dnia służą mieszkańcom tamtejszych okolic. Paweł Korpyta kontynuując rodzinne tradycje w roku 2003 rozpoczął swoje doświadczenia w zakresie prac remontowo-budowlanych. Następnie około roku 2005 zaczął angażować się w obsługę administracyjną i finansową nieruchomości. Własną działalność gospodarczą Paweł Korpyta założył w roku 2007 świadcząc wówczas usługi związane z zarządzaniem majątkiem osób fizycznych i sprzedażą usług finansowych na terenie Krakowa. Zdobyte zaufanie jednego z kluczowych klientów doprowadziło do zmiany kierunku rozwoju. W roku 2009 otrzymaliśmy propozycję przejęcia zarządu nad zabytkową kamienicą w atrakcyjnej lokalizacji w Warszawie. Od tego czasu skupiliśmy się na zarządzaniu nieruchomościami w Warszawie. Zadowoleni z naszej pracy mieszkańcy polecają nas innym, dlatego w roku 2010 pozyskaliśmy kolejne nieruchomości do administrowania. Priorytetem dla nas jest jakość świadczonych usług, a nie ilość obsługiwanych nieruchomości, z tego powodu rozwój naszej firmy przebiega spokojnie i stabilnie. Na przełomie roku 2012 i 2013 obsługiwaliśmy nieruchomości o łącznej wartości około 200 000 000 zł. Dzięki połączeniu najlepszych doświadczeń z zakresu sprzedaży, doradztwa i obniżania kosztów przy zarządzaniu powierzonym majątkiem w roku 2013 rozszerzyliśmy działalność o usługi doradztwa w zakresie optymalizacji kosztów dla nieruchomości mieszkalnych i komercyjnych. Ze względu na kolejne etapy rozwoju naszej firmy w roku 2013 podjęliśmy decyzję o zmianie formy prowadzenia działalności gospodarczej na spółkę kapitałową. Nasze doświadczenie budowaliśmy rozwiązując trudne i nietypowe problemy, dlatego chętnie podejmujemy nowe wyzwania. Zarządzaliśmy nieruchomościami komercyjnymi, nieruchomościami mieszkalnymi Spółdzielni i Wspólnot Mieszkaniowych oraz nieruchomościami zabytkowymi. Skutecznie prowadziliśmy różnorodne procesy inwestycyjne: od prac wykończeniowych przez wymiany całych instalacji budynków, remonty dachów aż po przebudowy elementów konstrukcyjnych budynków. Posiadamy doświadczenie w reprezentowaniu interesów właścicieli wobec dewelopera i wykonawców. Aktualnie w zakresie zarządzania nieruchomościami obsługujemy Wspólnoty Mieszkaniowe, prywatnych właścicieli(kamienic, lokali mieszkalnych i komercyjnych) oraz jedną z sieci sklepów spożywczych.

 

Gwarancją zadowolenia z naszych usług są dobrze przygotowani i zaangażowani ludzie:

Paweł Korpyta - współwłaściciel oraz Prezes Zarządu, licencjonowany zarządca nieruchomości (nr uprawnień 20162), członek Rady w Stowarzyszeniu Uczestników Rynku Nieruchomości TRANSFER, jest absolwentem Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu na kierunku Finanse i Rachunkowość oraz Wyższej Szkoły Zarządzania The Polish Open University w Warszawie na kierunku Zarządzanie Biznesem. Otrzymał tytuł Bachelor of Arts in Business Administration nadany przez Oxford Brooks University i ukończył studia podyplomowe z Zarządzania Nieruchomościami w Wyższej Szkole im. Bogdana Jańskiego w Warszawie. Z wyróżnieniem ukończył kursy lidera oraz wykładowcy Edukacji Finansowej Crown. Stale podnosi swoje kwalifikacje regularnie uczestnicząc w profesjonalnych szkoleniach branżowych. Od 2006 roku zajmuje się zarządzaniem powierzonym majątkiem i optymalizacją kosztów. Zarządzał między innymi firmą produkcyjno-handlową działającą na rynku międzynarodowym, majątkiem osób fizycznych, nieruchomościami komercyjnymi i mieszkaniowymi.

Aldona Becker-Korpyta – współwłaściciel oraz specjalista ds organizacyjnych, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, pracuje w branży nieruchomości od 2009 roku.

Renata Korpyta – współwłaściciel oraz główna księgowa, absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu na kierunku Finanse i Rachunkowość Przedsiębiorstw, posiada certyfikat księgowy nr 56312/2012 wydany przez Ministra Finansów.